vrijdag 21 augustus 2015

Album vakantie Friesland 2014

Vorig jaar had ik me aangemeld voor een Art Journal-les. Ik heb toen een paar pagina's gemaakt in een album waarin ik ook foto's van onze vakantie in Friesland wilde verwerken. De rest van het jaar bleef dat album liggen... 
Deze zomer heb ik me aangemeld voor Art Journal Summerschool van Marieke Blokland. En met de technieken die ik daar leerde heb ik het album afgemaakt!



Detailfoto: verf, washitape, gelmedium.








Met detailfoto. Onder al dit geklieder zitten stukjes papier van de folder van dit gebeuren...





Hartje geknipt uit papier uit een leesboek, witte verf eroverheen, letters geschreven.


 



 En dit is de eerste pagina, het laatst gemaakt.


Ik merk dat ik het toch leuker vind om er ook foto's in te verwerken. Dan lijkt het meer een 'doel' te hebben of zo...
Tot de volgende keer!

Groet,
Daniëlle

Geen opmerkingen: