woensdag 7 januari 2015

Onafgemaakte projecten...

... daar hou ik niet van. ;-) En omdat het nieuwe jaar voor mij een weekje vakantie betekent, kan ik mooi wat projecten afmaken.
Om te beginnen natuurlijk mijn Project Life 2014.





Na november komt december. ;-)




En december wordt afgesloten met kerst en oud&nieuw. Welkom 2015!




In 2012 heb ik een December Daily gemaakt. Alleen de kaft was nog niet klaar. Nu wel.


En in 2011 deed ik mee aan een Photo Challenge. De foto's daarvan lagen al tijden geprint klaar. Begin dit jaar was ik begonnen om er een album van te maken. En deze week maak ik het af, beloofd!


Ook wil ik dit jaar weer wat meer zelfgemaakte kaarten versturen. Tijd om een voorraadje aan te leggen dus. Inmiddels zijn er drie klaar. Foto's volgen.

Iemand anders nog goede, creatieve voornemens?

Groetjes,
Daniëlle

2 opmerkingen:

Fia zei

Je bent een echte volhouder...en wat zijn ze leuk.
Leuke foto's je zonen zijn al echte volwassen knullen..
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar Daniëlle...

liefs Fia

* Daniëlle * zei

Lief van je Fia, dankjewel!