maandag 6 oktober 2014

Nogmaals update Project Life 2014

Het is alweer een tijd geleden dat ik geblogd heb... Maar hierbij een update van mijn Project Life.


Pasen...




Ik maak veel gebruik van mijn Silhouette voor het snijden van teksten. 








En zo ben ik dan toch aangekomen bij augustus...


Maar er is ook tijd voor andere zaken, zoals lezen... Mijn 100e boek op mijn e-reader gelezen.


En tijdens een 'scrap&bep-avondje' nog dit gemaakt. Voorbeeld gevonden op Pinterest.


Ook ben ik gestart met art journaling, naar aanleiding van een online workshop bij Scrapdelight. Maar daarover in een volgende blogpost meer. ;-)

Groetjes,
Daniëlle

1 opmerking:

Fia zei

Nou jij hebt hard gewerkt...en allemaal zo leuk...jeetje ik kijk echt mijn ogen uit..
toch beetje jammer dat de SS er niet meer is....soms kan ik dit zo missen..maar gelukkig hebben we de blogs en FB...

Liefs Fia...
leuk dat je op mijn blog was Danielle...