zondag 23 september 2012

Een layout gemaakt!

Dat is al weer een tijd geleden...
Een paar weken geleden kwam ik op een forum een layout tegen die gelift was door meerdere personen. Het origineel had ik opgeslagen. En deze week wilde ik daar iets mee doen. Eerst een foto opzoeken, printen, en dan papier erbij zoeken...

Zie hier het resultaat "my man".


Het was wel weer heel fijn om te doen hoor, dat 'ouderwetse scrappen'... Smaakt naar meer zullen we maar zeggen.
Maar eerst nog een stapel kaartjes voor verschillende gelegenheden maken.

Fijne zondag!
Daniëlle

8 opmerkingen:

NicoleJ zei

Leuk om weer eens een layout van jou te zien, want dat was alweer eventjes geleden. Je bent het in elk geval nog niet verleerd! Het is een prachtige layout! Vond A. hem zelf ook mooi?

Esther zei

Heel erg mooi.. lekker dat je weer eens een LO hebt gemaakt. Ik moet ook weer eens aan de slag

Tineke zei

Je bent het niet verleerd. Ik vind hem prachtig.

Fia zei

Hartstikke leuk!!!!!
Stoere man en een stoere layout!!!

liefs Fia

Dora zei

Een gave lo en mooie foto!

jolande zei

Prachtige foto en giga leuke LO!!!

Margot zei

hé wat gaaf om weer eens een lo van je te zien! ik heb vandaag ook voor het eerst in maanden weer een lo gescrapt ;)

Kim zei

Mooi gedaan, zo met die gescheurde randjes!