maandag 4 juni 2012

Mijn 365 dagen project!

Al een aantal maanden was ik aan het broeden op een nieuw project. Op internet had ik dit gevonden en dat vond ik geweldig leuk. Maar ja, hoe en wat, daar was ik niet over uit.
Tot afgelopen vrijdag dus, ineens wist ik het! En dit was het begin van mijn nieuwe project...


Ik heb er een aparte blog voor gemaakt, zie hier. En er staat een linkje links op mijn scrapweblog.
Tot nu toe gaat het nog goed, maar ik ben nog maar bij dag vier. Nog driehonderdeenenzestig dagen te gaan. ;-)

Daniëlle

4 opmerkingen:

jolande zei

suc6 ermee en ik zal zeker af en toe gaan kijken naar het resultaat..

Dora zei

Erg leuk! En ben al wezen kijken een hele uitdaging!

Anoniem zei

Wat een leuke uitdaging, suc6 de komende 360 dagen !
ga er nu ook alvast een kijkje nemen....

Anneke Wijers zei

Wat leuk Daan!
Ik heb net je fotoreportage bekeken en gelezen.
Een leuk idee en ik hoop voor je dat het lukt elke dag.
Super van je zoon, dat hij jou kwam bedanken!!!