woensdag 18 april 2012

Mijn smashbook

Het heeft een tijdje stil gelegen, maar vandaag - op mijn twee-wekelijkse-vrije-woensdag - heb ik een heleboel pagina's gemaakt in mijn smashbookjaaroverzicht. Ik kan nu weer wat laten zien. 
Deze pagina's waren al een tijdje klaar, maar nog niet op de foto gezet. 


Deze bladzijden heb ik in Bentheim gemaakt, tijdens het scrapweekend. Ook die waren nog niet op de foto gezet. Nu dus wel. ;-)





 En deze zijn vers van de pers...




De kleuren zijn niet helemaal zoals ze zijn. Dat komt doordat het al aan het schemeren was. Maar wat is het fijn dat het weer langer licht is he? Heerlijk. Nu nog de zon en iets warmer graag...

Tot blogs!

Daniëlle

10 opmerkingen:

Fia zei

Zo leuk allemaal.....en zoveel!!!
Je heb echt iets heel moois er van gemaakt en zoveel leuks om naar te kijken.
Kan niet alles goed lezen maar dat hoeft ook niet....complimentje hoor!!
Lekker hoor zo lang licht....jammer dat het nog zo koud is.

liefs Fia

NicoleJ zei

Oh Daan, wat een prachtig smashbook heb je gemaakt. Ik ben er stiekem een beetje jaloers op, want ik wil ook graag smashen maar het lukt me maar niet

Anoniem zei

Het smashen gaat je goed af Daan !
Wat is er veel moois te zien en voor later terug te kijken,
Groetjes Corrie (SS)

Anneke Wijers zei

Nou, ziet er prima uit hoor!
Echt leuk, zo lekker ongedwongen!

blogvanco zei

Echt heel gaaf Daan, gaat je goed af dat smashen ! Waardevol album voor later weer ;)

Esther zei

Heel erg leuk... ik heb een deel dan in het echt mogen bewonderen en dat is dan nog mooier.

Marielle zei

Leuk zo'n PL in een smashbook... Leuke uitwerkngen zo...

jolande zei

Gaaf!!! oh ik moet er ook aan beginnen maar op eoa manier lukt het me niet!!!
Dit geeft weer inspiratie thanxxx

Tineke zei

Wat een leuke pagina's zijn dat geworden. Heel verschillend, maar allemaal o, zo leuk.

Dilly zei

Wat mooi Daniëlle, leuk idee een PL in een of meerdere smashbooks.