zondag 5 februari 2012

Heel veel kaartjes

De afgelopen tijd heb ik aardig wat kaartjes gemaakt. Tijd om ze ook eens hier te laten zien dus. Deze voor een collega die is bevallen van een dochter, Fleur dus.


Deze is naar een jarige collega gegaan.


Natuurlijk een kaartje voor mijn eigen zoon, die sinds anderhalve week op zichzelf woont. Hij vond hem leuk. ;-)


Nog een kaartje voor een collega die een dochter, genaamd Britt, heeft gekregen.


Voor een collega die met zwangerschapsverlof ging.


En nog een verhuiskaartje voor vrienden.


Ook zijn er minder leuke omstandigheden waarvoor een kaartje gestuurd moet worden...


Maar ik heb ook een layout gemaakt, die laat ik een andere keer dan maar weer zien. ;-)

Groetjes,
Daniëlle

8 opmerkingen:

Margot zei

een hele mooie serie kaarten! een hoop babygeluk! hoe bevalt het je zoon op kamers?

Fia zei

Wat een mooie kaartjes zeg....allemaal heel erg leuk gemaakt.
Het condoleance kaartje vind ik zo knap gemaakt erg mooi!!

irene zei

Leuk Daniëlle. Ik vind ze allemaal erg mooi. groetjes Irene

Dora zei

Erg mooie kaarten en zo enorm divers zo knap vind ik dat.
Erg mooi!

marja zei

oooh ik blijf een groot bewonderaar van jouw kaarten! dat kadertje zeg maar, is dat een stans of zo? zo gaaf! dat geboortekaartje is ook al zo mooi!

Dilly zei

Zo hey Daan, wat veel kaarten! Allemaal zo verschillend maar zo mooi. Je gaat goed hoor!

jolande zei

Oohh die kaart voor Britt, YUMMIE!!! ze zijn allemaal mooi hoor maar die springt er voor mij echt uit.

Anoniem zei

Prachtige kaarten, je hebt er maar druk mee....Leuk ook dat je zoon je kaart leuk vond !