woensdag 3 augustus 2011

En alweer dag drie!

En de photochallenge gaat door natuurlijk. Opdracht van gisteren was "je kleding van vandaag" en dat was dit jurkje van King Louie. Wel één van mijn favorieten op dit moment. Beetje rare foto. ;-) Maar ik wil graag zelf elke foto van deze challenge maken en ik weet niet hoe het met de zelfontspanner werkt bij onze camera, vandaar in deze positie.

En voor vandaag was de opdracht "wolken". Vanmorgen had ik het fototoestel al meegenomen naar het werk, maar het was de hele dag zwaar bewolkt. Dus ik heb gewacht tot vanavond of er nog mooie wolken kwamen. Helaas... Het blijft helemaal dicht zitten. Zo dus.

Tot de volgende foto!

Daniëlle

3 opmerkingen:

Dora zei

Ja het bleef donker gister, ga je trouwens nog iets doen met de foto
s...ik ben niet nieuwsgierig hoor:)

Jola zei

OOh ik had helemaal gelijk , het is je favo jurkje !

Anoniem zei

Leuk jurkje Daan en dit soort jurkjes draagt zo lekker hè....