dinsdag 24 mei 2011

Lucky to have you & Starbucks

Dat zijn de titels van twee layouts die ik kan laten zien. De eerste is naar aanleiding van een zogenaamde 'doorgeeflayout' op het Scrapsite-forum. Hierbij maak je in een groep steeds een layout die de volgende gaat liften. Ik was een-na-laatste in ons groepje. Mijn layout lijkt dan ook eigenlijk helemaal niet meer op het origineel...

Nog wat detailfoto's.

En dan Starbucks, a new addiction?, gemaakt bij het Scrapotheek-forum. Dit was een 'blinde scrap' waarbij één persoon een beschrijving geeft van een layout die vervolgens door een hele groep kan worden nagemaakt. Dit heb ik ervan gemaakt.

Met nieuw papier van Echopark dat ik laatst gekocht heb. Vind het mooi papier. De (letter)stickers zijn er ook van.

Groetjes,

Daniëlle

3 opmerkingen:

Tineke zei

Ik vind ze allebei erg leuk. De lift van het scrapsiteforum is zo verschillend met de beginnende layout. Starbucks vind ik erg gaaf en er is zoveel te zien. Ga eens even naar de opdracht kijken.

Fia zei

Lucky to have you ahhhh wat een super leuke titel en LO.
Vind hem bijzonder mooi leuke details en prachtig papier.
Waar jij op staat is zo schattig met de mok voor je neus...inderdaad het papier is erg leuk!

Dora zei

Wat een enorm mooie en leuke lay outs die van Starbucks is echt super!