zaterdag 26 februari 2011

Twee kaartjes met Cosmo Cricket, togetherness

Deze week heb ik twee kaartjes gemaakt voor scrapdinnetjes, voor verschillende gelegenheden, maar met hetzelfde papier, Cosmo Cricket, togetherness. Dit papierblokje had ik gekocht voor de vakantiefoto's, maar ik ga toch een ander formaat album maken, dus dit papier was 'over'. En zo'n paperpad blijkt wel heel handig om kaartjes te maken. Het resultaat is dit.


De ene foto is 's avonds gemaakt en de andere overdag, dus de kleuren lijken anders, maar zijn echt hetzelfde.
Maandag ben ik zomaar een hele dag vrij en heb ik me voorgenomen om niets te doen in huis, maar alleen maar aan mezelf te besteden. Dat wordt scrappen dus!
Prettig weekend!

Daniëlle

6 opmerkingen:

Dora zei

Erg mooie kaarten, en heel veel scrapplezier!

Nicky zei

oh wat zijn ze mooi Danielle!!! prachtig papier ook!

Tineke zei

Wat een geweldig mooie kaartjes Danielle.

marja zei

wat een leuke kaartjes weer! steeds meer vintage in je werk he ;-)
hele fijne dag morgen! geniet ervan!

jolande zei

Mooi!!!, gaaf gedaan enne...veel plezier vandaag groetjes Jolande

Fia zei

Je kaartjes zijn zo prachtig.... leuk die vintage stijl!
Mooie afbeelding bij het sterkte kaartje helemaal passend.