maandag 21 februari 2011

Gisteren

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de beurs in Hardenberg geweest. Zij scrapt af en toe, eigenlijk alleen vakantiefoto's, en heeft nog niet zoveel materiaal. Ze wilde graag veel en goedkoop papier hebben, dus nam ik haar mee. En ze heeft inderdaad een mooie stapel papier gekocht. Ik ben inmiddels wat verwend qua scrapmateriaal, dus kon eerst niet echt wat leuks vinden, maar uiteindelijk toch nog een aardige buit meegenomen. O.a. papier voor de vakantiefoto's, een nieuwe set nestabilities (mooi) en hele leuke stofjes, waarvan ik nog niet precies weet wat ik daarmee ga doen.

Afgelopen vrijdag had ik nog nieuwe plantjes voor in de vensterbank gehaald.

En zo zit onze Toby er dan bij, mooi tussen de blommen. ;-)


Daniëlle

10 opmerkingen:

marja zei

wat ben je leuk geslaagd!! mooi papier en wat een schattige stofjes!! heb ik wel wat ideetjes voor hoor ;-)

Ans Brunsman-Hagens zei

Die Toby, wat een beeld zeg! Super, hij is echt heer en meester volgens mij. Mooi beestje. En weer leuk geshopt zie ik! Veel plezier ermee!

blogvanco zei

Lekker geshopt Daan ! Ik zal mijn aankopen ook nog ff plaatsen. Ben benieuwd wat je met de stofjes gaat doen.

Dilly zei

Leuk zoals Toby in de vensterbank zit. De kleuren zijn precies op elkaar afgestemd. Ook ik ben benieuwd wat je met de stofjes gaat doen.

Dora zei

Wat een enorm mooie spullen je kan weer even door, lekker toch even voor jezelf shoppen!

Esther zei

Leuke spullen hoor, ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken. Veel plezier ermee.

Nicky zei

leuk hoor wat je hebt gekocht! ik was er ook over heen gelopen maar kon niet echt slagen.

NicoleJ zei

leuke aankopen hoor! Jij kan weer even vooruit!

sylvia zei

Hoi,

Nou, dat is ook toevallig, ik was net een bericht aan jou aan het typen, en ik kreeg 1 of andere error, dus ik kijken of mijn eigen blog wel werkte, zie ik een berichtje van jou staan. Ja, ik was inderdaad met mijn zus in Hardenberg, ik vind het een leuke beurs en het is voor mijn zus ook beter toegangelijk met de rolstoel. En ja, ik kleur met copics, als je er éénmaal aan begint.... Ik wil wel een keer wat laten zien hoor.

groetjes Sylvia

Tineke zei

Wat een leuk papier heb je gekocht. Je bent goed geslaagd.
Ook ik dacht direct, stofjes???, wat gaat ze daar mee doen. Ben wel heel benieuwd.