woensdag 1 december 2010

Gespijbeld...

Gisteravond had ik - na een chaotische dag op mijn werk - helemaal geen zin om te gaan sporten... dus heb ik gespijbeld. ;-) En om dat goed te maken heb ik bij het Scrapdelight-forum meegedaan aan de speedscrap. Er wordt een sketch geplaatst waarvoor je dan de tijd hebt tot 23.00 uur om die te maken. Dit is mijn uitwerking: "mooi!".

De journaling.

Ik ben helemaal gek op deze bloemen, laatst gekocht bij Scrapdelight. De kleuren passen bij heel veel papiersoorten namelijk.

10 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

foei foei ;) maar je lo is wel heel gaaf geworden

*Kus Patries*

Nicky zei

spijbelen wordt eerder gestraft was op het nieuws.... maar ja, geeft niet als je zo'n leuke lo eraan over houdt toch?

Dora zei

Nou dan maar een keer niet sporten als dit er dan uitkomt wow, jij bent erg druk in de weer geweest echt super!

none zei

erge vrolijke layout, lekker meisjes achtig erg leuk!!!

Esther zei

Heel erg leuk..

blogvanco zei

Leuk hè spijbelen? Vooral als je dan lekker kunt scrappen. Mooi issie zeker !

NicoleJ zei

Oh wat een leuke layout en wat een heerlijke zoete kleurtjes! Ik geloof dat ik dat papier ook nog ergens heb (schaam, schaam dat ik dat niet eens zeker weet).
Je gaat weer lekker hoor!

miriam zei

prachtige lo met mooi papier en foto's.
Oh en een keer spijbelen moet kunnen he

groetjes miriam

Yvette zei

dat is toch wel een hele goede reden om te spijbelen hoor! leuk dat je hebt meegedaan! Je layout is super geworden.
Gr Yvette

Tineke zei

Zo te zien heeft spijbelen je goed gedaan Danielle. Erg mooie lo.