dinsdag 12 oktober 2010

Update...

Even een update over onze Cleo, dat is de naam geworden van ons nieuwe huisgenootje. Cleo is vanaf donderdagavond ziekjes, at en dronk niets en werd steeds rustiger en stiller. Zat alleen nog maar in haar mandje. Vrijdagavond naar de dierenarts geweest, ze dachten aan een darminfectie. Dus antibiotica, koortsremmend middel en een anti-braakmiddeltje ingespoten gekregen. Weer naar huis en thuis gevoerd met een spuitje en speciaal voer uit een blikje. Maar ook dat kwam er allemaal weer uit... Zaterdagavond nogmaals naar de dierenarts, opnieuw een injectie met anti-braak- en koortsremmend middel. Ook kregen we tabletjes mee voor thuis. Maar helaas weer geen echte verbetering. Maandagmorgen naar de dierenarts en daar is ze gebleven. Het voedsel bleef er daar ook niet in, dus ze heeft een neussonde gekregen en een infuus met suikeroplossing. Vanmorgen belde de dierenarts dat de koorts wel wat was gezakt, maar verder was er nog niet echt verbetering. André is vanmiddag even wezen kijken, maar het zag er nog steeds niet goed uit. Ze zit heel stil en zielig in het hokje. Ze wast zichzelf niet en heeft nu ook bloed bij de ontlasting. Ze moet nog wel even blijven...

Dan nog even wat ander 'nieuws', dit is mijn uitwerking van de maandsketch op het Scrapdelight-forum MegaToby.

En hier volgen nog de uitwerkingen van augustus en september 2010, voor het Project 12. Mooi op schema allemaal.



En deze Award kreeg ik vorige week van Wendy. Dankjewel!

Opdracht hierbij is drie dingen noemen die ik graag doe. (in wisselende volgorde)
1. Scrappen
2. Lezen
3. TV-series kijken (vooral ziekenhuisseries)

10 opmerkingen:

NicoleJ zei

Je maandsketches zijn mooi, ik heb het boekje in het echt gezien tijdens het weekend en dat wordt weer een mooi aandenken aan 2010!
Ik vin dje layout ook weer helemaal geweldig!

Veel sterkte met Cleo, ik hoop dat ze snel opknapt.
Nicole

Tineke zei

Wat een mooie spread is dat geworden.

Monique zei

Wat een ellende met Cleo, hoop dat ze snel opknapt!
Leuk layouts! Ik zag de Mega Toby net op het SAforum, echt leuk. Heerlijk om dit soort foto's te scrappen! Het maandproject is wel erg leuk, misschien moet ik dat volgende jaar ook eens doen!

Margot zei

leuke lo's! en heel veel beterschap voor Cleo!

Esther zei

Heel erg leuk zijn de LO'tjes weer..
En veel sterkte met Cleo, hopelijk knapt ze snel op en mag ze weer naar huis

Dora zei

Wat enorm sneu voor Cleo zeg...succes!
je maandwerkjes zijn weer erg leuk maar ook je mega toby...super!

Wendy Schoonhoven zei

Ach wat sneu voor Cleo zeg en voor jullie natuurlijk ook, je gaat je toch hechten aan zo'n diertje. Hopelijk knapt hij/zij snel op. Sterkte daarmee en je layouts zijn weer erg leuk! Groetjes, Wendy.

Bianca zei

Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi!
En wat leuk zo'n project zeg.

Anneke Wijers zei

Dat is heel mooi, zo'n project.
Ik vind de bovenste het mooiste
ws vanwege de kleuren.
Hopelijk gaat het beter met het poesje...

Suzanne zei

De eerste LO is echt supergrappig, maar ook heel mooi! :)
En de tweede dubbele vind ik erg inspirerend. Ik moet nog steeds beginnen aan foto'albums', maar moet nog even "geduwd" worden denk ik ;)

liefs Suzanne