zaterdag 6 maart 2010

Balans, stimulans en iets nieuws

Hoe staat het met de balans na vijf weken en wat is je stimulans? Dat waren de opdrachten van Scrap Je Slank die ik vandaag heb uitgewerkt. Helaas is het niet echt positief, daarom duurt het zeker ook zo lang voor ik de opdrachten heb gedaan. ;-) Maar ik wil toch doorgaan, en niet alleen met het album...


Hier was ik iets te kwistig geweest met de glimmermist, vandaar de vlinder bovenin.


Foto komt van internet. Bedeltje van de Action.
Verder heb ik vandaag een leuke (soort van) fruitschaal - eigenlijk een vaas - gekocht. Staat mooi op het aanrecht vind ik.

En een allerschattigst hartje. Hangt voorlopig nog op de boekenkast tot ik een ander plekje vind.


Verder heb ik nog een kadoverpakking gemaakt want ik ga morgen op een (zeer verlate) kraamvisite, maar die stuur ik in voor de Scrapdelight Extra dus kan ik het hier nog niet laten zien.
Prettig weekend verder nog!

7 opmerkingen:

sylvia zei

Hoi Danielle,

Dieet, dat is zo moeilijk he, maar goed dat je blijft volhouden!
En... als je DE stimulans hebt gevonden dan houd ik me aanbevolen voor je tip.
Heel veel succes met de strijd.

groetjes Sylvia

Fia zei

Nou je album is goed gelukt, lekkere bonbons en de foto van de spiegel is super!
Jammer gezichtsbedrog maar.....witte chocola is niet te versmaden.
Hier nog een met hetzelfde probleem!

Esther zei

Ik ken het hoor Daan, ik heb het ook.. Je album ziet er weer mooi uit.

Dora zei

Hou vol, ik kan me voorstellen dat het zwaar kan zijn, en niet mee wil zitten, ik duim voor je! Je album wordt wel erg leuk zo.

Charlotte zei

Oh Daniëlle... wat herkenbaar... blijf doorzetten hoor! Uiteindelijk gaan we het redden!
Mooie uitwerkingen heb je gemaakt.

xxx

blogvanco zei

Daan, dat gezicht van jou bij al die chocolaadjes .. whaha dat spreekt boekdelen, geweldig !
Leuke uitwerkingen hoor !

Klaske zei

Wow, wat een mooi SJS boekje wordt dit zeg... Succes met het boekje en met afvallen!

Vind het met die glimmermist toch ook wel erg mooi!