zondag 28 februari 2010

Trots...

... op mijn beide kinderen. Gisteren met de jongste naar een taekwondotoernooi in Delfzijl geweest waar André deze vette actiefoto's heeft gemaakt.


En zo issie dan weer helemaal lief...

Met als resultaat: 1e in de poule! Wat was hij blij en enhousiast (al zou je dat op deze foto niet zeggen), dat maakt de lange dag van wachten weer helemaal goed voor ons!

En dan nog de oudste die afgelopen donderdag solliciteerde, vrijdag op gesprek is geweest en zaterdag en vandaag al aan het werk is!

Gisteren hebben we hem verrast op zijn werk, geweldig hem daar zo bezig te zien.
Ik ben supertrots op jullie!

4 opmerkingen:

blogvanco zei

En wat kun je dan trots zijn hè, terecht hoor ! Leuke foto's !

Dora zei

Wat enorm leuk voor beide kinderen, mooie resultaten natuurlijk ben je dan trots!

Petra zei

Ik had al zo'n vermoeden dat er iets mis ging met 't plaatsen van mijn reactie maar wat ik dus zei was: dubbel gefeliciteerd en gave actie-foto's ;-))

Angelique zei

Mooie foto´s en terecht dat je zo trots op ze bent.

Groetjes Angelique