vrijdag 25 december 2009

Merry Christmas!

Op de valreep op eerste kerstdag wens ik al mijn bloglezers een fijne kerst toe!
Gisteren zat in mijn mailbox een berichtje van Michelle met de Scrapdelight Extra (online tijdschrift) waarvoor ik deze engeltjes heb gemaakt.

En ook dit minialbum had ik ingestuurd en is geplaatst, dus kan ik nu hier laten zien. Foto's zijn van kerstmis vorig jaar. Boekje is van Kaiserkraft.


En vandaag heb ik nog snel dit doosje gescrapt, weer met hetzelfde papier van MyMindsEye, om aan mijn ouders te geven toen we vandaag op bezoek gingen. Was vergeten een bloemetje te kopen en vond het zo kaal om niets mee te nemen. Het is een doosje van Maya Road.

Toch een soort bosje bloemen. ;-)

De rest van de SE kun je hier lezen.

10 opmerkingen:

Dora zei

Wow jij hebt mooie dingen gemaakt, die popjes wat gaaf en zo snoezig, ook je boekje is weer top!
Jij ook hele fijne dagen!

Angelique zei

Die engeltjes zijn superlief. En het minialbum is ook helemaal leuk. Het papier is ook heel erg leuk.

Groetjes en nog een fijne 2e kerstdag.

Angelique

jacqueline zei

Wow erg leuk allemaal zeg.
Je engeltjes zijn super lief, je doosje is erg mooi, je album is gaaf.
Geweldige foto's heb je erin gedaan wahahaha.
Leuk papier ook!
Nog een fijne kerstavond.

Groetjes Jacqueline

Ans Brunsman-Hagens zei

Ik zag de kerstengeltjes, superleuk! Deed me aan school van vroeger denken....

het minialbum is ook gaaf geworden! Ik begin een beetje ook de smaak te pakken te krijgen...

sylvia zei

Wat heb je weer mooi dingen gemaakt! De engeltjes zijn helemaal schattig.
Fijne dagen nog.

groetjes Sylvia

Chantal zei

Super leuke dingen heb je weer gemaakt. Papier is ook zo leuk. Toppie

Anneke Wijers zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt.
Enig, die engeltjes!!!
En de rest ook maar dat had ik je ergens anders al laten weten.

Charlotte zei

Ik hoop dat jullie ook een hele fijne kerst hebben gehad Daniëlle... je projecten voor de SD extra zijn in elk geval zeer geslaagd... die engeltjes zijn té cute! :)

Petra zei

Wat schattig die engeltjes, die maakten wij vroeger op school ook ;-)

marja zei

wauw gaaf boekje!!! leuke vormgeving ook, zelf gemaakt?
andere spullies zijn ook gaaf zeg, die engeltjes maakte ik vroeger altijd met m'n moeder, ze blijven schattig!!!