woensdag 11 november 2009

Weer een award, sketch en JO09!

Dit wordt een lange post, sorry voor de lap tekst alvast. ;-)
Van Angelique kreeg ik deze Award, dankje!

De bedoeling is om 35 vragen met één woord te beantwoorden... Ik ga mijn best doen.
1. Waar is je mobiel? tas
2. Je haarkleur? donkerblond
3. De naam van je moeder? Riet
4. De naam van je vader? Martin
5. Je lievelingseten? pasta
6. Je droom van vannacht? geen
7. Je favoriete drankje? water
8. Je toekomstdroom/doel? gezondheid
9. In welke kamer zit je nu? woonkamer
10. Wat is je hobby? scrappen
11. Wat is je angst? doodgaan
12. Waar wil je over 6 jaar zijn? thuis
13. Waar was je vannacht? bed
14. Wat ben je niet? dun
15. Muffins? lekker
16. Wat staat er nog voor wens op je wensenlijstje? oma
17. Waar ben je opgegroeid? Oldenzaal
18. Wat is het laatste dat je hebt gedaan? sporten
19. Wat draag je nu? sportkleding
20. Je TV? uit
21. Je huisdier(en)? kat
22. Je beste vriendin? André ;-)
23. Je leven is? goed
24. Hoe is je humeur? prima
25. Mis je iemand? nee
26. Wat voor voertuig heb je? fiets
27. Iets wat je niet draagt? oorbellen
28. Je favoriete winkel? Hema
29. Je favoriete kleur? bruin
30. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? vanmorgen
31. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? maandagavond
32. Je beste vriend? André
33. Een plek waar je steeds weer en weer naartoe gaat? bank
34. Facebook? nee
35. Favoriete plek om te eten? eettafel
En het is gelukt! Hahaha. Ik mag deze Award doorgeven, maar velen zijn mij al voorgegaan dus ik laat het hier maar bij. ;-)

Dan nog wat scrapperigs. Deze layout heb ik vorige week gemaakt n.a.v. de maandsketch op het Scrapsite-forum.

Detailfoto van de journaling.

En uiteraard de sketch.

En de uitwerking van de weekopdracht van het Jaaroverzicht 2009, alweer week 45.




5 opmerkingen:

Angelique zei

Leuk Danielle en vooral heel erg leuk om te lezen.

Je layout en de layout voor het jaaroverzicht zijn weer leuk geworden.

Nicky zei

mooi wat je gemaakt hebt! heb weer met veel plezier je weekbijdrage bekeken en gelezen!

Dora zei

Het is altijd leuk om de verhalen te lezen, en het zijn weer mooie werkjes, de antwoorden zijn ook leuk!

Scrappiness zei

Oh gaaf die titel catnap en een erg leuke lo geworden! De sketch ga ik even opslaan...

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.