vrijdag 27 november 2009

Gewonnen door...

Mijn kadootje gaat naar Sam!
Woensdagavond heb ik A. gevraagd naar een getal tussen de 0 en de 17, want er waren 16 reacties op mijn berichtje! En dat zonder reclame te maken, hahaha. Hij noemde 5 en daar staat de reactie van Sam. Ik heb op jouw blog al gevraagd of je je adres naar mij wilt mailen dan kan ik het naar je opsturen.
De rest, hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties, op dat bericht en op vele andere posts. Ga zo door zou ik zeggen! Ik doe ook mijn best. ;-)
En omdat een blogje zonder foto niet zo leuk is. Hier nog een kaartje dat ik deze week gemaakt heb. Weer eens een magnoliaatje ingekleurd (met kwastje en Vivid-inkt).

Eigenlijk ben ik meer van de strakke kaartjes, maar ik vind het inkleuren zo leuk (hou nog steeds van kleurplaten) dat ik ook wat van deze stempels heb gekocht, lang geleden... ;-)
Nu zie ik overal ook andere ingekleurde stempels voorbij komen, met veel leukere stempels (geen magnolia). Ben dus op zoek naar een goed adres om leuke stempelafdrukjes te kopen. Als je nog een tip hebt? Ik hoor het graag!

4 opmerkingen:

Jola zei

Gefeliciteerd Sam, hartstikke leuk!
Vind het ook een erg leuk idee Daan, ga het ook eens een keertje doen.

Leuk dat je weer met magnolia gewerkt hebt, dat was al een tijdje geleden.

Dora zei

Wat een leuke kaart is dit, mooie kleuren lekker fris!

sylvia zei

Hoi Daniëlle,

als je een keer afdrukjes nodig hebt, geef maar een gil, ik kan ze dan zo aan Nicole meegeven.
Ik heb heel veel Magnolia en Penny Black en nog meer soorten.

groetjes Sylvia.

P.S. ik spiek vaak even op je blog, ziet er altijd mooi verzorgd uit.

sam zei

erg leuk kaartje! en heb je net een mailtje gestuurd, helemaal leuk :)