maandag 5 oktober 2009

Lachen, gieren, brullen...

... dat heb ik afgelopen weekend gedaan!
Met een totaal van twintig vrouwen (allemaal van het Scrapsiteforum) hebben wij gelogeerd in de Achterhoek. Waar we dus heel veel lol hebben gehad, maar natuurlijk ook hebben gescrapt! Want daar was het allemaal om begonnen. ;-)
Mijn resultaten van een weekendje scrappen staan hieronder.
Minialbum "high-tea". Nog niet helemaal af want mijn dessinpapier was op. Eerst nog wat bijbestellen dan kan ik de achter- en binnenkant helemaal afmaken, maar zo ziet ie eruit.



Mini-album "logeren". Ook hiervoor heb ik nog extra papier nodig, dus voorlopig alleen de voor- en binnenkant.



Twee simpele kaartjes.


Twee simpele A4-LO'tjes voor de albums van de kinderen.



Een 30x30 LO voor de fotoswap waarmee we vrijdagavond begonnen. Deze is voor Natascha.


En nog twee layouts, waarvan er eentje eigenlijk aan de hand van een sketch was. Deze is alleen niet echt meer te herkennen, maar dat geeft niets toch?


Tis wel weer behoorlijk wat, maar ik heb dan ook een reputatie hoog te houden he?
Iedereen die mee was, hartstikke bedankt! Ik heb een geweldig weekend gehad. Volgend jaar weer?

10 opmerkingen:

Unknown zei

je lootjes zijn super...vooral die van de originele sketch hahahahaha...ik heb ook een heerlijk weekend gehad..volgend jaar weer ;)

Dora zei

Dat boekje is echt superleuk, ziet er ingewikkeld uit, maar wel erg mooi! De lo's zijn ook weer mooi!
Klinkt overigens als een erg gezellig weekend!

Jola zei

Ja hoor, volgend jaar weer!!
En je hebt idd je reputatie hoog gehouden hoor.

Unknown zei

Zo, wat heb jij allemaal leuke dingen gemaakt zeg! Super!

Groetjes,
Loes

Chantal zei

Wat leuk zeg zo'n scrapweekend. Je hebt superleuke dingen gemaakt. Blijkbaar is het niet alleen beppen zo met al die vrouwen.

Karin zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Erg leuk!

Fia zei

Ze zijn weer heel leuk, je bent lekker fanatiek bezig geweest!

Nu zie ik hoe je de Magic Mesh heb gebruikt, heel leuk effect!

Maryke zei

Je bent lekker bezig geweest! Het ziet er allemaal super uit!

Nicky zei

wat een leuke dingen heb je gemaakt, en het klinkt als een heel gezellig weekend!!

Tamara zei

wat ben je heerlijk bezig geweest danielle, al die dagen :D leuk dat het zo geslaagd was en dus voor jullie voor herhaling vatbaar?? xx Tamara