zaterdag 19 september 2009

Ik ben weer helemaal b(l)ij!

Zo, eindelijk is de achterstand van het Jaaroverzicht 2009 helemaal weggewerkt. Vanaf nu gewoon lekker weer elke vrijdag één exemplaar maken, dat vind ik leuker dan er zoveel achter elkaar te maken. Ook omdat ik meer het gevoel van die week wil verwerken...
Hier dus een hele rits met foto's onder elkaar. (sorry, beetje veel)
Week 31, vroeger en nu, beetje therapeutisch. ;-)


Week 35:


Week 36, was eigenlijk "een brief aan de wereld", maar hoe langer ik erover nadacht hoe minder ik ermee kon, dus heb ik zelf maar wat bedacht...


Week 37:


En tenslotte die van deze week, alweer week 38, wat vliegt de tijd!


8 opmerkingen:

Chantal zei

Wat leuk allemaal. En wat goed dat je weer helemaal bij bent. Ik moet er nog zoveel dat ik er steeds minder zin in heb....

Wiebine zei

Wat een inhaalslag zeg, prachtig gemaakt,
groetjes,
Wiebine

Dora zei

Dat is errug veel zo in een keer, maar ze zijn wel erg leuk weer! Mooi om de verhalen te lezen hoe je denkt/dacht, lijkt me eigenlijk ook wel leuk!

blogvanco zei

Ze zijn weer leuk Daan, lachen ook dat "tasitem" ;)

Shaantje zei

Danielle, ze zijn stuk voor stuk hartstikke leuk. Geeft vast een lekker gevoel dat je weer helemaal bij bent!

Nicky zei

oh wat heb je dat mooi gemaakt! vroeger en nu vind ik echt bijzonder! en je journals lees ik echt allemaal zo graag...

Wendy Schoonhoven zei

Zo hee, je bent druk geweest zeg. Knap dat je zo'n inhaalslag hebt kunnen maken...Ze zijn ook stuk voor stuk leuk geworden, mooi aandenken voor later ook. Groetjes, Wendy.

Fia zei

Ik geef nog even een reactie hoor, vind ze geweldig ook de foto en het verhaal uit je "jonge"jaren!
Vind het altijd leuk om jouw teksten te lezen!
En...jij vroeger een grijze muis???
Vind ik nou helemaal niet hoor!