dinsdag 22 september 2009

Drie keer een sketch

Zo, even weer gewone layouts laten zien. Dit keer drie uitwerkingen van sketches. Van de drie forums waar ik wel eens een kijkje neem. ;-)
Dit is de maandsketch van het Scrapsite-forum, uitgezocht door Janine.

En mijn uitwerking ervan, van gisteravond. Met wel drie verschillende merken dessinpapier! Dat lukt me normaal eigenlijk nooit... En de naaimachine weer eens gebruikt. Ik baal alleen dat de steekjes bij mij nooit netjes worden, zoals ik bij sommigen wel eens zie...

De journaling.

En detailfoto van de bloem.

Dan de sketchy sunday van het SA-forum, uitgezocht door Maaike.

En mijn uitwerking. Schattige foto's van mijn neefje Wessel.


En als laatste de septembersketch van het Scrapdelight-forum, geplaatst door Yvette.


En mijn uitwerking. Begonnen op de scrap&bep van het oosten, thuis afgemaakt.

Leuk hoor, dat werken met sketches! Het brengt mij weer helemaal aan de scrap.

4 opmerkingen:

Dora zei

Wat zijn ze leuk! Jij maakt er dan ook meteen weer veel in één keer. Ik ben altijd uren bezig en maar verplaatsen, laten liggen en weer verder!

Nicky zei

mooie lo's heb je gemaakt zeg! en zoveel ook! ik ben al zo in de kaartjes en miniboekjes dat ik lo's lastig begin te vinden... well done!!!

Jacqueline zei

Ze zijn errug leuk geworden, Daniëlle. Ik wek ook graag met schetsen, voor het houvast. Nu ik jouw uitwerkingen zie, krijg ik ook weer helemaal zin om te scrappen. Ik maak op het moment alleen maar kaarten.

Karin zei

Jij bent lekker bezig geweest! Ik vind ze allemaal erg leuk!