zaterdag 30 mei 2009

Ergernis top 10

Gisteren was het weer tijd voor de wekelijkse opdracht van het Jaaroverzicht 2009. Deze week "waar erger jij je aan, kun je een top 10 samenstellen?". Nou, daar heb ik toch een tijdje over na moeten denken. Probeer eigenlijk steeds om me juist niét te ergeren, en elke dag de leuke en positieve dingen te zien. Maar natuurlijk kon ik wel wat dingen bedenken. ;-)

Als je de tekst niet kunt lezen, kun je ff op de foto klikken, dan krijg je deze groter in beeld. (vast al bekend)

Ook heb ik gisteren een uitwerking gemaakt van de maandsketch op het Scrapsite-forum, uitgezocht door Janine. Dit is de sketch.


En dit heb ik ervan gemaakt, op A4, want het is er eentje voor in het album van de kinderen.

5 opmerkingen:

Nicky zei

wat heb je leuke dingen gemaakt!! en in je top 10 kon ik 7 dingen vinden die ws ook in mijn top 10 zouden staan, en we delen iig de nummer 1....

Janine zei

oooh leuk die top 10! :D
je sketch is ook erg gaaf geworden!
toppie weer! :D

Esther zei

Het ziet er weer leuk uit..

Jola zei

Nou, heel veel dingen in je top 10 zijn hier ook erg herkenbaar. Mijn ergenissen liggen ook voornamelijk in de huiselijke sfeer. :>)

Dora zei

Ik vind de ergenissen lijst echt een superidee, leuk om dat te noteren en te verwerken! Gaat op mijn to do lijstje....maar die lijkt alleen maar langer te worden;)

groetjes Dora

PS bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!