maandag 20 april 2009

Superweekend gehad!

Het afgelopen weekend was geweldig! Leuke mensen teruggezien en leuke nieuwe mensen ontmoet. Veel gelachen, heel veel gelachen (!), gekletst, veel gescrapt en weinig geslapen. Echt heel veel plezier gehad. Ik laat nu een paar dingen zien, anders komen hier zoveel foto's te staan, ik doseer het maar een beetje. ;-) Ik heb nl. gemaakt: twee-en-halve layout, een fotolijstje en drie minialbums.
Dit is het fotolijstje, opdracht was nl. 'scrap iets met karton' en dit heb ik met een stuk karton gedaan dus. Ik heb er zelfs een prijs mee gewonnen!

De LO "kusje?", met dank aan Nathaly voor de uitleg van het maken van deze leuke, gekrulde randjes.


Detailfoto van de randjes en de mooie stempel, geleend van Janine. Zo handig om veel scrappers bij elkaar te hebben. ;-)



En de LO "look at the birdie", een lift van een LO die ik op het net tegenkwam.


Meteen gebruik gemaakt van mijn nieuw gekochte ticket, rubons, borderpons én thickers.

Later deze week volgen de minialbums nog.

10 opmerkingen:

Ans Brunsman-Hagens zei

Super creaties heb je gemaakt! Was de moeite wel waard he? Die gekrulde randjes, dat doe je volgens mij toch eerst met vochtige billendoekjes natmaken, heb er een wat over gelezen en ook toegepast, weet zo niet meer welke LO. Het resultaat is super leuk!!!

Ingrid zei

Wat een leuke projecten, Daniëlle. De layout Kusje is m'n favoriet. Goed om te horen dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad.

Esther zei

Dat ziet er weer super uit Daan.. Dat fotolijstje vind ik echt super gedaan. Ben heel benieuwd naar de mini-albums!!

Angelique zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit.

Grtjes Angelique

Petra zei

Zit hier weer te kwijlen voor het scherm, ze zijn gaafffffff, de bloem, die boom, de gekrulde randjes,tja....alles gewoon haha!!

Nicky zei

helemaal leuke dingen heb je gemaakt! en wat klinkt t gezellig zo;n weekend... super hooor! fijn dat je weekend zo geslaagd was!!!

Patricia zei

Je hebt echt gave dingen gemaakt in het weekendje weg zeg!! Die LO met de gekrulde randjes is echt mijn favrietje... echt heel gaaf gedaan!!

Tamara zei

Je hebt mooie dingen gemaakt en ik heb ze nog in het echt mogen beworderen ook. Vond het erg gezellig met je dit weekend.
Liefs Tamara

Anneleen zei

daan wat heb je weer een mooie resultaten...
krijgen wij die uitleg ook van die gekrulde ransjes??

Wendy Schoonhoven zei

Wat heb je een leuke dingen gemaakt zeg, ziet er super uit allemaal, groetjes, Wendy.