zaterdag 4 april 2009

Mooi, mooi, mooi

De winkel Paper&Pictures in Doorn is echt mooi! Had het al op forums en blogs gelezen, maar ik wil "eerst zien, dan geloven", hahaha. Maar het is echt helemaal mooi. Ruim opgezet, leuk ingericht en veeeeeeelteveel mooie spulletjes. Ik ben samen met Janine en Jola geweest vandaag, weer lekker gelachen in de auto (jaja, ik weet precies hoe groot mijn auto is!), heerlijk geshopt, een lekker broodje gegeten in een eetcafeetje, en daarna nog heel eventjes de winkel in. Kwam nog een paar 'scrapbekenden' tegen. En dit zijn mijn aankopen...



Valt best mee... toch...? ;-)

8 opmerkingen:

Monique zei

Wat een leuke spullies heb je gekocht. veel plezier ermee

Anneke Wijers zei

Wauw, mooie spullen zeg!
Daar zul je plezier van hebben.
Hoe groot is P&P?
Ik bedoel qua m2.

Ingrid zei

Gave spullen, Daniëlle. Enne.....ook aan de Jillibean Soup zie ik. Leuk!

Anoniem zei

Aaaaaaaaaaaah wat een mooie spullies. Ben je er al mee aan de slag? ;)

Groetjes, Corine

Hanneke van der Linde zei

Leuk jullie weer gezien en gesproken te hebben, je hebt lekker geshopt joh!!!!!

xoxo

Wendy Schoonhoven zei

Wat een geweldige winkel is het geworden hè en je hebt hele leuke spullen gekocht. Veel plezier ermee, Wendy.

Nicky zei

superleuke spullies heb je zeg!

Natasja Vink zei

Ook al van die leuke spulletjes gekocht