woensdag 18 maart 2009

Beautyfall

Elke 3e maandag van de maand zoekt Janine op het Scrapsite-forum een sketch die iedereen kan maken. Dit is mijn uitwerking geworden. Ik was er snel mee klaar, hij is simpel, alleen had ik hem op het laatst verpest door een cirkel te maken met hotfixsteentjes. En toen het klaar was vond ik de cirkel niet mooi rond... Gelukkig had ik nog precies zo'n achtergrondvel en gebruik ik vaak lijm die niet zo heel goed plakt, dus kon ik alles loshalen en opnieuw plakken. ;-)
De titel heb ik een tijd geleden gezien bij herfstfoto's en die kwam nu van pas.


En dit was de sketch.

Het blijft leuk om met sketches te werken vind ik. Helemaal als je het met een groepje doet. Leuk om de verschillen en overeenkomsten te zien. En wat papier met een LO kan doen. Jammer genoeg waren er die avond maar twee personen die er iets mee konden...

2 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Hij is leuk geworden Daniëlle. Jammer van de cirkel maar goed, ik vind de titel ook geweldig!! xxxWendy.

Janine zei

jaaah hij is super!!!!
prachtige kleuren ook!