woensdag 25 februari 2009

Mijn werk voor Scrapdelight Extra

Deze maand is er weer een editie uitgekomen van de Scrapdelight Extra, het online magazine van Michelle Ploeg. Ook deze keer vroeg ze mij om hieraan mee te werken wat ik natuurlijk heel graag deed! Kijk hier naar het gehele magazine.
Ik heb een minialbum gemaakt, dit is de voorkant.

En dit zijn de overige pagina's.

En nog een fotolijstje bescrapt, inmiddels in het bezit van mijn zusje die ook op de foto staat met haar dochters.

Detailfoto.

Gebruikt materiaal minialbum: chipboardalbum van Prima Marketing, papier en letterstickers Basic Grey, bittersweet, Cricut, BigShot, hotfix, primaflowers.
En het fotolijstje: papier van Crate, BigShot, hotfix, letterstickers.

6 opmerkingen:

Esther zei

Heel erg leuk, het boekje is heel erg leuk geworden..

Anneke Wijers zei

Wat een leuk album is het geworden.
Heb je die 'swirlbloem' op de voorkant zelf uitgeknipt?

Petra zei

Gaafffffffff en wat een leuk onderwerp, goed idee! Mooie papierlijn heb je gebruikt :-)

Ellen de Boer zei

Wa een leuke dingen heb je gemaakt. Dat boekje is helemaal leuk, en een goed idee om deze dingen vast te leggen in een boekje!

Groetjes Ellen

Fia zei

Een heel mooi boekje, met prachtig papier!!!!

Leuk al die herinneringen!!

Wendy Schoonhoven zei

Ik vond het boekje zo gaaf, lekker veel details, mooie sprekende kleuren en het lijstje is ook mooi, lief cadeau voor je zus.xxxWendy.