vrijdag 2 januari 2009

Gelukkig nieuwjaar en een nieuw project!

Een gelukkig, gezond, creatief en spetterend 2009 gewenst!


(het mag nog op de tweede dag van het jaar toch?)
Hier zijn we oud&nieuw goed en gezellig doorgekomen. De jongens hebben ook al hun vingers, tenen, ogen en andere lichaamsdelen nog gelukkig. ;-)
Vandaag ben ik begonnen aan een nieuw jaarproject, het JaarOverzicht2009, in het kort JO09. Elke week plaatst Ellen op het SA-forum een opdracht waarmee je een bladzijde of kaartje gaat scrappen. Vorig jaar heb ik een DOM gemaakt, deck of me, op speelkaarten. Dit jaar wordt het een boekje op formaat 15x15 dat ik ga inbinden met de BindItAll en waarop vooral de journaling belangrijk is. Eerste opdracht is "dit jaar", en dit is mijn resultaat.

Achterkant.


Als het goed is kun je de foto aanklikken om hem groter te maken zodat het te lezen is.

6 opmerkingen:

Unknown zei

ziet er goed uit :D ben benieuwd hoe het er na een tijdje uit ziet :D Veel succes met de opdrachten!

Anneke Wijers zei

Ziet er heel leuk uit!

Esther zei

Leuk hoor.. ben benieuwd naar de rest!

Anoniem zei

Van mij ook de aller beste wensen!!!

Nou je JO09 ziet er al super uit zeg.....vind de stempel onderin erg leuk gedaan zo!
Ben nog aan het twijfelen of ik er aan zal beginnen!

Groetjes Jacqueline

Ageeth zei

Wow wat een opgave, maar wel heel leuk ! Je hebt vorig jaar al laten zien dat je de zelfdicipline hebt om elke week wat te doen, ik denk dat dat bij mij moeilijker zal zijn. Maar vind het wel een heel erg leuk idee !

Verlangende_ liefde zei

waar kan ik dit vinden, erg leuk voor 2011 lijkt me ..
mooi gedaan =D