vrijdag 10 oktober 2008

Vijf LO's in één weekend!

Op het scrapweekend van Scrapdelight heb ik vijf LO's afgemaakt! Het ging allemaal lekker dus... hahaha.
Dit is de eerste, we moesten een foto van onszelf meenemen en aan de hand van een aantal (gekke) vragen inspiratie krijgen om een LO te maken.En dit is nummer twee. Nummer 3.
Nummer 4 was voor een uitdaging die het DT voor me had verzonnen.
Elke letter van mijn naam stond voor een opdracht.
Drie stempels. (zijn er iets meer, zie titel)
Acht knopen.
Niet groter dan 10x10 cm dessinpapier gebruiken.
Inkt.
Eyelets.
Lelijkste lint dat je bij je hebt. (gelukkig had ik niet zoveel bij me...)
Letters van de titel moeten zelf gemaakt zijn. (gestempeld dus)
E moet drie keer in de titel voorkomen.
Dit heb ik ervan gemaakt.
En de laatste, op zondag gemaakt, is een LO in "Janine-stijl", een medescrapster van het Scrapsiteforum. Zij staat vooral bekend om het gebruik van lipjes van frisdrankblikjes. ;-)
Veel he?

7 opmerkingen:

Ageeth zei

Ze zijn leuk geworden Daan !

Esther zei

Die zien er super leuk uit Daan.. Lekker veel kunnen scrappen dus!

Yvette zei

Ze zijn super geworden allemaal!!
Fijn dat je het leuk hebt gevonden, ik vodn het ook erg gezellig!!!

Jola zei

Turbodaab noemen we je in het vervolg,ha ha ha
Ziet er super uit hoor!

Jola zei

Bedoel turbodaaN...;>))

Anoniem zei

Erg leuke lootjes Danielle,
En wat een tempo,
groetjes Marjolijn.

Janine zei

ontzettend leuk! Heb er een heel weekend al van mogen genieten! :D
vooral die lipjes van de blikjes zijn erg leuk trouwens! ;) hahaha