zaterdag 18 oktober 2008

Nog een vakantieLO

Bijna twee weken geleden werd er op het Scrapsiteforum weer een onlinecrop georganiseerd door Natalie. Helaas werkte ons internet die avond niet... dus ik kon op dat moment niet meedoen. Wel heb ik de sketch opgeslagen en ben hiermee gisteravond mee bezig geweest. Heb weer twee vakantiefoto's weggewerkt.

Ik wilde ook graag de Cuttlebug gebruiken en dat heb ik ook gedaan! De vlinder is gestanst én ge-embossed.

En dit stukje dessinpapier is ge-embossed.

En de journaling is geprint op een die-cut van de papierserie "Autumn Afternoon" van het merk Scribble Scrabble. Hiermee is ook de rest van de layout gemaakt. Het lintje zat een keer in een rakje en de titel is van thickers. (heb geen "e"-tjes meer, dus de eerste letter is een omgekeerde drie)

4 opmerkingen:

Unknown zei

ja, hij is super!!! en die vlinder... *zucht* jaloerse ik! ;)

Janine zei

heel erg mooi!
mooie papierlijn! en de CB is gaaf!!

Scraps from a boy zei

Hij is erg leuk zeg... enne je hebt leuke dingen gedaan met de CB!!!

XOXO Peter

Esther zei

Die is erg mooi Daan.. En die CB zou ik ook nog graag willen..