woensdag 17 september 2008

Wedstrijd Scraptastisch

Op de site van Scraptastisch wordt maandelijks een wedstrijd georganiseerd. Omdat ik gevraagd ben (jaja) om deel te nemen aan het DesignTeam daar, ben ik sinds kort ook op dat forum te vinden. En natuurlijk doe ik mee aan de wedstrijd! Gevraagd wordt om een foto te maken van je meest recente scrapaankopen, daarvan een tag van 8x10 cm te maken, en deze te verwerken op een LO tesamen met (een deel van) je nieuwe aankopen. Ik vond dat best een lastige opdracht, en heb er een tijdje over nagedacht. Maar steeds meer begon mijn idee vaste vorm aan te nemen. Vandaag kwamen mn bestelde foto's binnen. En vanmiddag heb ik het LO-tje gemaakt. Omdat deze voor een wedstrijd is kan ik hem nog niet laten zien. Maar ik mag wel een sneakje plaatsen...

Wil je de hele LO zien, neem dan een kijkje op het forum van www.scraptastisch.nl ...

5 opmerkingen:

Hanneke zei

Ik ben even naar het forum geweest... jeetje Daan, wat is ie weer leuk!

Anoniem zei

Ziet er spannend uit!Ga zo kijken op he forum!

Jola

Angela zei

wat leuk zeg! ik ga meteen even loeren!

Anoniem zei

Spannend hoor, ik ben benieuwd!
ga eens even op dat forum kijken.

Marjolijn

Janine zei

ontzettend leuk! (heb ook even op het forum gekeken!)
voor mij ben je de winnaar! :D