zaterdag 23 augustus 2008

Oma's soep en regen...

Mijn moeder maakt geregeld lekkere groentensoep in het weekend. Mijn kinderen zijn dol op oma's soep. Vanavond eten wij oma's soep, door mij gemaakt, met een broodje erbij. De pan voor de bouillon staat hier de hele middag al op het vuur.

Alleen smaakt het toch altijd nét iets anders dan bij oma. Hoewel ik van haar het recept heb en precies doe wat zij doet...
Verder regent het vandaag veel... voor mij weer scraptijd dus. ;-) Ik kan nog niets laten zien want het zijn allemaal kaartjes die nog gepost moeten worden.

Wat een regen he?

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Klinkt bekend in de oren, Danielle. Ik krijg ook nooit het eten zoals m'n moeder het altijd maakt(e). Het smaakt toch lekkerder zoals zij het maakt.

En wat een regen. Echt een verschil met hier. Bij ons schijnt heerlijk de zon.

Anoniem zei

Hey, wij hadden ook soep vandaag.
Volgens het recept van Herman's moeder,gemaakt door Herman :>)
Smaakt mij altijd extra lekker,omdat ik dan niet hoef te koken,ha ha

Groetjes,
Jola